czwartek, 20 lutego 2014

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez Nica (ę) <3 Bardzo dziękuję :*Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominowa
pytania:
1. Lubisz pizze?
Kocham *-*
2. jesteś adminką/adminem na jakiś stronach?
Byłam, ale stronka umarła...;/
3. Lubisz HP?
lubię, aczkolwiek nie szaleję :3
4. Lubisz PJ?
koooochaaaaam *___________________*
5. Lucisz IŚ?
kochaaaaam *_* mniej niż PJ, ale i tak ^^
6. Masz aska?
Mam, ale nie używam....czyli jakby nie mam xD
 Od jak dawna piszesz
mmmmmm....nie mam pojęcia. Zaczęłam poza blogiem i musiałabym się dokopać do moich pierwszych prac...
8. Kochasz Else?
Kocham Elsę, kocham Jelsę, Hejt na Kamila bo wykłócanie się o miłość do fikcyjnej postaci takie dojrzałe wowowowow. I gość hejci moje arty tylko dlatego, że to Jelsa C;
9. Masz dyslekcję/dysortografię/dyścokolwiekinnego
Dysortografię, but niestwierdzoną...
10. Masz średnią powyżej 3.0?
dokładnie 4.64
11. Wiesz że nie napisałam ,,7''
XD Zauważyłam....
Nie chce mi się nominować nikogo ;_________; więc tego nie zrobie XD

2 komentarze:

  1. Będzie się dobrze mieszkać z tobą w pokoju na obozie xD Czy ja to napisałam po polsku? ;-;

    OdpowiedzUsuń