sobota, 29 marca 2014

rozdział X

No to kontynuujemy rozdziałkę oczami Thalii ^^ Czuję ostatnio, że coraz gorzej mi to wszystko idzie.... Pomysł jest, ale nie umiem go do końca tak dobrze napisać jak bym chciała ';________; No trudno i tak mnie kochacie ;***
Rozdział X
Thalia

"Co ty zrobiłeś?! Ona miała rację... Jesteś potworem. Mordercą! Twoja moc cię przerasta. Już czas byś przestał udawać, że wszystko jest pod kontrolą. Odejdź, tylko tak ocalisz Annabeth i Franka."

Jej oczy były pełne bólu i przerażenia. Ich brązowawy kolor przerażał mnie do tego stopnia, że nie mogłam w nie patrzeć. Wtuliła się we mnie i zaczęła cicho płakać, a ja uspokajająco gładziłam jej mocno brązowe loki.
Pomimo, przyjemności jaką było latanie, poczułam ulgę gdy moje stopy dotknęły pokładu statku. Nieco niezgrabnie stanęłam na drewnianej podłodze i nagle poczułam, że ciało Hazel ciąży mi na rękach.
Początkowo ani Frank, ani Annabeth mnie nie zauważyli. Wciąż stali przy zniszczonej barierce i patrzyli w dół... Za pewne z myślą, że mała Levesqe spadła na sam dół i straciła życie. Tymczasem to ja ją trzymałam, ale w jednym mieli rację-umierała. Porażenie nie było na tyle silne, żeby zabić ją na miejscu, tylko by zrobić to po cichu.
Córka Plutona jęknęła, co od razu przykuło uwagę Franka.
- H-hazel? - Otarł łzę z policzka i nieznacznie się uśmiechnął. - Thalia! Uratowałaś ją!
Chciałam odpowiedzieć, że to drobiazg, lecz przez ciało dziewczynki zaczęły przechodzić lekkie drgawki. Annabeth dotknęła jej czoła.
- Jest zimna.
- To źle? - najprawdopodobniej najgłupsze pytanie w moim życiu.
- Pewnie, że źle! Wręcz fatalnie!
Gdy Ann, dotknęła jej ręki, przeleciały małe iskierki. Frank delikatnie przejął Hazel z moich ramion, lecz jemu ciało także ciążyło.
- Thalia... Może tobie jako córce Zeusa, uda się jakoś wyjąć z niej prąd?
Wyjąć prąd? Jak do cholery jak?!
- Ja.. Ja spróbuję. - wydukałam i schyliłam się, by dotknąć córki Plutona.
Stało się jednak coś dziwnego. Z ruchu jej warg wyczytałam 'Dlaczego mi pomogłaś?'. Potem poczułam ból w klatce piersiowej, a gdy chciałam zobaczyć co go spowodowało, zobaczyłam wystający ze mnie grot strzały. Spowodowało to, że zakręciło mi się w głowie.Upadłam. Ale nie wołałam o pomoc. Wręcz, przeciwnie. Czułam, że to już od dawna było mi pisane.
Ból, przeszedł przez moje ciało, gdy ktoś wyciągnął strzałę. Moim oczom ukazał się Nico. Jego twarz zdobił uśmiech. Przecież on nigdy się nie uśmiechał....
- Co tu robisz? - zapytałam słabo. Annabeth ze łzami spojrzała na mnie, jakby zastanawiała się z kim rozmawiam. Nie widziała go.
- Jestem tu, żeby zabrać cię do lepszego świata.
- Lepszego świata?
- Jeśli tylko chcesz... - wyciągnął do mnie swoją rękę. Niepewnie podałam mu swoją. Poczułam, że się rozpływam i nagle przestałam cokolwiek czuć. Spojrzałam w bok i zobaczyłam swoje martwe ciało. Stałam obok, poza nim.
- Teraz będzie dobrze... - szepnął Nico i mnie pocałował.
***********************************
Annabeth podbiegła do martwego ciała swojej przyjaciółki. 
- NIE! - Z jej gardła wyrwał sie rozpaczliwy wrzask. - Thalia wróć! 
Frank wiedział, że to nic nie da. Teraz powinni pomóc Hazel, która powoli umierała w jego ramionach. 
- Annabeth. - szepnął. Tyle wystarczyło, by zrozumiała o co chodzi. Kilka metrów dalej stał heros o czerwonych oczach. Zapewne kontrolowany przez siły Gaii. To on zabił Thalię.
Annabeth chciała użyć sztyletu, by rzucić w niego i zabić na miejscu. Siegnęła do pasa, ale nie odnalazła broni. 
- Hazel! - usłyszała brzęk metalu, krzyk Franka. Niewielka struga krwi popłynęła po pokładzie. - Hazel, coś ty zrobiła?!
Sztylet córki Ateny leżał obok małej Levesqe. 
- Widzisz Leo? Wrócę do ciebie. - szepnęła i zamarła. 
- Nie możesz!
- Frank... Musimy odnaleźć Jasona. 
Frank zacisnął pięści. To przecież on jest temu winny, a teraz Ann chce go odszukać?! Bez niego będzie łatwiej. 
Niepwenie jednak przytaknął, zmieniając się w ptaka i zabierając Annabeth szponami.

6 komentarzy:

  1. Matko ile akcji na raz. Pogubiłam się trochę. Podobało mi się, ale rób dłuższe rozdziały :) ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Jak mogłaś??? Zabiłaś Thalię!!!! I Jason jest zły? (to akurat mi nie przeszkadza :D)
    NICO!!! <3 UWIELBIAM GO!!! Genialny... Tak mi się smutno zrobiło, że prawie się popłakałam... (ja nie płaczę nigdy ze smutku, tak dla informacji...)
    A Hazel? Nie wiem czy ją lubię, czy nie.... Nie chcę, żeby umarła w prawdziwej książce ze względu na LEO (nawet jak teraz kocha Kalipso, to i tak ją lubi, nie?)
    A co zrobił Jason? To na razie tajemnica, czy ja jestem jakaś głupia?
    Dobra... Idę robić lekcje, bo dopiero wróciłam... Nie było mnie cały weekend :D A teraz mam mnóstwo roboty... (na wyjeździe prawie nie spałam, a teraz pewnie zasnę po trzecie... a wstaję przed szóstą...)
    Życzę Ci mnóstwo weny i... masła orzechowego!!! I żelków!!! I nutelli!!! I jeszcze raz weny!!! (chyba mam głópawkę...)
    Dobranoc!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jason złyy? Skąd ci to...
      Ale to tajemnica XD
      Co zrobił, to powinnaś wiedzieć, ale nie napisałam tego bezpośrednio ;3
      Chcesz wiedzieć? XD
      On ciepnął Hazel piorunem ;_______;

      Usuń
    2. Wow O_o robi się jeszcze makabryczniej.... A musisz wiedzieć, że Twojego bloga mam zapisanego w zakładkach jako "makabra" i oczywiście chodzi o schizowe wydarzenia, a nie o moją ocenę tego bloga!!! Blog jest genialny!!! :D
      Głupia jestem, że się nie domyśliłam :'( Ech... Idę się ciąć mydłem... w płynie! ;P

      Usuń
  3. o mamo dalej jeszcze daj wiencej JUŻ

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko. Ty już dobrze wiesz co ja sądzę o takim postępowaniu z moją Thalią ( <3 ). Nie ujdzie Ci to na sucho zaraz wbijam na MAPY GOOGLE i Cię szukam XD.
    A tak na poważnie: Rozdziałka cudna ;3 Zabiłaś...Czekaj....Ile osób? 2? Załóżmy, że dwie. Z wrażenia zapomniałam.
    Ale przed moją siekierą to nawet Zeus Cię nie obroni. Nic poważnego Ci się nie stanie jak przemyślisz jakąś krwawą śmierć Annabeth.
    To chyba na tyle. resztę i tak już wiesz.
    Pamiętaj... Albo zrobisz to co mówię, albo znajdą Cię po 5 latach zamkniętą w szafie z odrąbana główką, a tego byśmy (chyba) nie chcieli <3
    Pozdrawiam i życzę miłego zabijania.
    //Sonja

    OdpowiedzUsuń