niedziela, 13 kwietnia 2014

OGŁOSZENIE PARAFIALNE ;3

Chcę tylko napisać, że ten blog kończy się tu i teraz.
Znaczy... nie rzucam historii, ale w ostatnim czasie poprawiłam swoje umiejętności i czutając rozdziały, miałam ochotę zapaść się pod ziemię ;_______;
Poza tym ktoś powiedział mi: 'Pomysł jest świetny, ale ty źle się do tego zabrałaś.' </3
Rozwinęłam historię troszkę inaczej i chcę zacząć to od nowa z lepszymi rozdziałkami (i mam nadzieję dłuższymi ;3). Z lepszym wyglądem bloga, zakładkami postaci i ogólnie masą niespodzianek ^^
Niestety praca nad tym wszystkim trochę mi zajmie ;____; Być może wytrzymacie beze mnie jakiś miesiąc może dwa... Prawda? Dacie sobie radę, przez ten czas, bez dawki dramatu i śmierci mojego fanficka? C;
Oczywiście kiedy blog wróci pod nowym adresem, wstawię go tu :) A zaraz potem stara wersja opka zniknie z internetu.
Czytajcie to co jest do woli. Może traficie na coś ważnego co pomoże wam zrozumieć nową wersję XD Na prawdę zamierzam zmienić dużooo... Śmierci nie zabraknie o nie. Jakbym mogła? XD Ale będzie więcej akcji między nimi i może inna kolejność... większe zaskoczenia? Hmm... sama nie wiem. W każdym razie myślę, że będzie ciekawie, a także, że nowsza bardziej dopracowana wersja mojego pomysłu przyciągnie więcej czytelników <3
~Autorka ;3

5 komentarzy:

  1. CHYBA CIĘ JEBŁO. NIE. MONI, TO NIE PRIMA APRILIS.
    NAŚLĘ K***A NA CIEBIE CLARISSE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci, że jak dla mnie... nie będziesz żałować czekania ;3

      Usuń
  2. A jak ci pasuje *^* bylebyś nie zostawiła bloga na zawsze, bo wtedy umrzesz w męczarniach c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach... Smutam, ale przynajmniej pozostaje nadzieja, że po długim czekaniu będziesz pisać dalej (no nie dokładnie dalej, ale zawsze coś, nie?)
    Ave Ci!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. NADAL NIE MA ADRESU. CZUJĘ SIĘ OSZUKANA.

    OdpowiedzUsuń